حصص داروں کو نوٹس


ڈائریکٹرز کے انتخاب کے لیے شائع شدہ نوٹس
فائنل کیش ڈیویڈنڈ کے کریڈٹ کے لیے 5 واں شائع شدہ نوٹس
پراکسی فارم- EOGM-2023 (23 مئی 2023)
EOGM کا شائع شدہ نوٹس (23 مئی 2023 کو منعقد ہوا)
پوسٹ کے ذریعے ووٹنگ کے لیے بیلٹ پیپر
غیر دعویدار ڈیویڈنڈ اور شیئرز کے حوالے سے شیئر ہولڈرز کو نوٹس
پراکسی فارم- AGM-2022 منعقد ہوا 28-Apr-2023- (انگریزی اور اردو)۔
AGM کے لیے پراکسی فارم (انگریزی اور اردو)

To be held on April 29, 2021

سالانہ رپورٹ اور نوٹسز کی درخواست - 2022 - IGIHL - (انگریزی اور اردو)۔
الیکٹرانک کریڈٹ مینڈیٹ فارم-IGIHL– (انگریزی اور اردو)۔
پوسٹ کے ذریعے سالانہ رپورٹ اور نوٹس کے لیے درخواست کا فارم (انگریزی اور اردو)
AGM کا نوٹس - انگریزی

To be held on April 29, 2021

AGM کا نوٹس - اردو
AGM کا نوٹس - اردو

To be held on April 29, 2021

دعویدارانہ منافع کے لئے فارم
اے جی ایم کا نوٹس - انگریزی (21 مئی 2020 کو منعقد ہوا)
اے جی ایم - اردو کا نوٹس (21 مئی 2020 کو ہوا)
اے جی ایم کے لئے پراکسی فارم (21 مئی 2020)
اے جی ایم کا نوٹس (21 مئی 2020 کو ہوا)
ای او جی ایم نوٹس شیئر ہولڈرز کو بھیجا گیا (29 جولائی 2019)
ای او جی ایم کے لئے پراکسی فارم (29 جولائی 2019)
ای او جی ایم کا اشاعت شدہ نوٹس (29 جولائی 2019 کو منعقد ہوا)
اے جی ایم کے لئے پراکسی فارم (26 اپریل 2019)
اے جی ایم کا اشاعت شدہ نوٹس (26 اپریل 2019 کو منعقد ہوا)
EOGM کا اشاعت شدہ نوٹس (8 اکتوبر 2018 کو منعقد ہوا)
ای او جی ایم کا نوٹس (8 اکتوبر 2018 کو منعقد ہوا)
ای او جی ایم کے لئے پراکسی فارم (8 اکتوبر 2018)
ای کریڈٹ ڈیو - 39 (9 مئی 2018) کے لئے نوٹس
اے جی ایم کا نوٹس - انگریزی (27 اپریل 2018 کو منعقد ہوا)
اے جی ایم کا نوٹس - اردو (27 اپریل 2018 کو منعقد ہوا)
ای میل کے ذریعہ سالانہ رپورٹ اور نوٹسز کے لئے درخواست کا فارم (6 اپریل 2018)
الیکٹرانک کریڈٹ مینڈیٹ فارم (6 اپریل 2018)
ویڈیو کانفرنس سہولت کے لئے فارم (6 اپریل 2018)
اے جی ایم کے لئے پراکسی فارم (27 اپریل 2018 کو منعقد ہوا)
ای کریڈٹ Div - 38 (12 مارچ 2018) کے لئے نوٹس
اے جی ایم 2016 کا نوٹس - انگریزی (2 مارچ 2018 کو منعقد ہوا)
اے جی ایم 2016 - اردو کا نوٹس (2 مارچ 2018 کو منعقد ہوا)
EOGM کا نوٹس - انگلش (26 اپریل 2017 کو منعقد ہوا)
EOGM کا نوٹس - اردو (26 اپریل 2017 کو منعقد ہوا)
اے جی ایم 2015 کا نوٹس - انگریزی (31 مارچ 2016 کو منعقد ہوا)
اے جی ایم 2015 کا نوٹس - اردو (31 مارچ 2016 کو منعقد ہوا)
IGI لائف حصول مکمل (10 اپریل 2014)
IGI لائف حصول مکمل (10 اپریل 2014)
IGI کے ذریعہ اسٹاک ایکسچینج کو انکشاف (10 اپریل 2014)
اسٹاک ایکسچینج کو ALICO کے ذریعہ انکشاف (10 اپریل 2014)
یونائیٹڈ بینک لمیٹڈ - امریکی زندگی میں 90.986 فیصد حصول حصول کے لئے عوامی پیش کش (21 اگست 2013)
میٹ لائف ایلیکو مریضوں میں ایڈ فاؤنڈیشن کے فنڈ ریزر میں حصہ لے رہی ہے (اگست 2012)

اگست 2012

میٹ لائف ایلیکو پاکستان نے 4 اگست 2012 کو مریضوں کی امدادی فاؤنڈیشن (پی اے ایف) کے زیر اہتمام فنڈ ریزر میں حصہ لیا ہے۔ پی اے ایف ایک غیر سیاسی تنظیم ہے جس میں پاکستان میں لاکھوں غریب افراد کو بنیادی طبی امداد مفت فراہم کرنے کا مرکوز ایجنڈا ہے۔

پی اے ایف غریبوں کو مفت علاج فراہم کرنے کے مقصد کے ساتھ پاکستان میں پہلی بار سائبرکائف لائے۔ سائبر کنیف ایک پورا جسم اسٹیریو ٹیکٹک ریڈیو سرجری روبوٹ ہے جو ذیلی ملی میٹر کی درستگی کے ساتھ تابکاری فراہم کرنے کے لئے 1،200 پنسل پتلی بیم استعمال کرتا ہے۔ یہ گہرے گھاووں کے علاج کے قابل بناتا ہے جو پہلے علاج کرنا بہت مشکل سمجھا جاتا تھا اور تابکاری سے صحت مند ٹشو کو پہنچنے والے نقصان کو کم کرتے ہوئے ٹیومر کو بھی ختم کرسکتا ہے۔ دنیا میں سائبر کنایف کے قریب 240 تنصیبات ہیں ، جس میں ہندوستان میں 2 مراکز شامل ہیں اور اب یہ پاکستان میں ستمبر 2012 سے کام کرنا شروع کردے گا۔

یہ مرکز جناح پوسٹ گریجویٹ میڈیکل سنٹر ، کراچی میں قائم کیا جارہا ہے۔ مخیر مقصد کے لئے یہ دنیا کی پہلی سہولت ہے اور کارپوریٹس اور افراد کے عطیات کے ذریعہ اس کو مکمل طور پر مالی اعانت فراہم کی جاتی ہے۔ سائبر کنیف کے سامانوں کی لاگت $ 3 ملین ہے اور اب تک مختلف حامیوں کے ذریعہ عالمی سطح پر اس منصوبے پر 1 4.1 ملین خرچ ہوچکے ہیں۔

آئی جی آئی انشورنس لمیٹڈ (23 نومبر 2011) کو پی اے سی آر اے ایوارڈز ``اے اے`` (ڈبل اے) کی درجہ بندی

23 نومبر 2011

کراچی: 23 نومبر ، 2011: پاکستان کریڈٹ ریٹنگ ایجنسی پیکرا نے آئی جی آئی انشورنس لمیٹڈ کی انشورشینش مالیاتی طاقت (آئی ایف ایس) کی درجہ بندی کو "اے اے” (ڈبل اے) پر برقرار رکھا ہے۔

آئی جی آئی انشورنس لمیٹڈ ، جو پاکستان کی ایک معروف انشورنس کمپنی ہے ، اسے مسلسل 12 ویں سال پی اے سی آر اے نے "اے اے” کا درجہ دیا ہے۔ یہ درجہ بندی پالیسی ہولڈر اور معاہدہ کی ذمہ داریوں کو پورا کرنے کے لئے ایک بہت ہی مضبوط صلاحیت کی نشاندہی کرتی ہے۔

یہ درجہ بندی IGI انشورنس کی ایک بہت مضبوط رسک جذب صلاحیت کی عکاسی کرتی ہے جو مضبوط مالیاتی پروفائل اور مستحکم لکھاوٹ کارکردگی سے نکلتی ہے۔ دریں اثنا ، سرمایہ کاری کا ایک قابل لحاظ پورٹ فولیو کمپنی کی مالی طاقت اور منافع کو مضبوط بناتا ہے۔

IGI انشورنس کے سی ای او مسٹر جلیس صدیقی نے اعتراف کیا ، "یہ درجہ بندی عالمی درجہ کے صارفین کی خدمات ، کارپوریٹ گورننس اور عمدہ انتظامی طریقوں پر IGI انشورنس کی مستقل توجہ کا نتیجہ ہے۔ درجہ بندی ہماری کوششوں کا اعتراف ہے۔

آئی جی آئی انشورنس نے سیفا (15 نومبر 2011) سے ‘میرٹ کا سرٹیفکیٹ’ وصول کیا۔

15 نومبر 2011

15 نومبر ، 2011: آئی جی آئی فنانشل سروسز گروپ کا حصہ ، آئی جی آئی انشورنس لمیٹڈ ، ساؤتھ ایشین فیڈریشن آف اکاؤنٹنٹس (سیفا) کے ذریعہ ’انشورنس سیکٹر‘ کے زمرے میں ، بہترین پیش کردہ اکاؤنٹس ایوارڈ 2010 کے لئے ‘سرٹیفکیٹ آف میرٹ’ سے نوازا گیا۔

ایوارڈ پیش کرنے کی تقریب بنگلہ دیش کے ڈھاکہ میں ہوگی۔ مختلف اقسام کے تحت ایوارڈز کا تعی SAن جنوبی ایشیائی ممالک سے آنے والے اندراجات کی شائع شدہ سالانہ رپورٹوں کی شفافیت ، احتساب اور حکمرانی میں بہتری کے لئے سیفا کمیٹی کی تشخیص کی بنیاد پر کیا گیا۔

علاقہ کی سطح پر IGI انشورنس کی اتکرجتا اور اچھی حکمرانی کی ایک سند ہے۔ اگرچہ یہ ہمارے لئے فخر کا لمحہ ہے ، لیکن اس سے ہماری روحیں اور بھی بلند ہوتی ہیں تاکہ ہر اسٹیک ہولڈر کے لئے زیادہ سے زیادہ قیمت کے لئے عاجزی سے جدوجہد جاری رکھے۔

صفا کے بارے میں

جنوبی ایشین ریجن میں اکاؤنٹنسی کے پیشے کو پیش کرنے اور اکاؤنٹنسی کی دنیا میں اس کی نمایاں حیثیت کو برقرار رکھنے کے لئے جنوبی ایشین فیڈریشن آف اکاؤنٹنٹس (سیفا) کی تشکیل سن 1984 میں ہوئی تھی۔ سافا ساؤتھ ایشین ایسوسی ایشن فار ریجنل کوآپریشن (سارک) کا ایک اپیکس باڈی اور بین الاقوامی فیڈریشن آف اکاؤنٹنٹس (IFAC) کا علاقائی گروپ ہے۔ سافا جنوبی ایشین ممالک یعنی بنگلہ دیش ، ہندوستان ، نیپال ، پاکستان اور سری لنکا میں قومی چارٹرڈ اکاؤنٹنسی اور لاگت اور انتظام اکاؤنٹنٹ اداروں کی رکنیت رکھنے والے 170000 سے زیادہ اکاؤنٹنٹ کی نمائندگی کرتا ہے۔ سافا جنوبی ایشیائی خطے میں اکاؤنٹنگ پیشہ ورانہ اداروں کے اقدام سے وجود میں آیا ، جو ثقافت اور پیشہ ورانہ ماحول سے ہم آہنگی کا رشتہ رکھتا ہے۔

آئی جی آئی انشورنس نے بہترین کارپوریٹ رپورٹ ایوارڈ 2010 (11 نومبر 2011) حاصل کیا

11 نومبر 2011

کراچی۔ 11 نومبر ، 2011: آئی جی آئی فنانشل سروسز گروپ کا حصہ ، آئی جی آئی انشورنس لمیٹڈ ، نان بینکنگ فنانشل انسٹیٹیوشنز کیٹیگری میں بہترین کارپوریٹ رپورٹ (بی سی آر) ایوارڈ 2010 میں چوتھی پوزیشن سے نوازا گیا ، جس کا اعلان انسٹیٹیوٹ کی مشترکہ کمیٹی نے کیا۔ چارٹرڈ اکاؤنٹنٹس آف پاکستان (آئی سی اے پی) اور انسٹی ٹیوٹ آف کاسٹ اینڈ مینجمنٹ اکاؤنٹنٹس آف پاکستان (آئی سی ایم اے پی)۔

ایوارڈ کی تقریب ایک مقامی ہوٹل میں منعقد ہوئی ، جس میں مسٹر اے این تھے۔ اس موقع پر مہمان خصوصی کے طور پر رمن ، صدر جنوبی ایشین فیڈریشن آف اکاؤنٹنٹس بطور مہمان خصوصی۔

یہ مسلسل تیسرا سال ہے جب آئی جی آئی انشورنس کو یہ پہچان دی گئی۔ آئی جی آئی ہمیشہ اپنے کاروبار کے لئے سنگ بنیاد اور بہترین طریق کار پر یقین رکھتی ہے اور وہ مستقبل میں بھی اسی جذبے اور جوش کے ساتھ اپنے کاروبار کو جاری رکھے گی۔

پچھلے 11 سالوں سے ، آئی سی اے پی اور آئی سی ایم اے پی مشترکہ طور پر ایوارڈز کا اہتمام کررہے ہیں جس کے مقصد سے کمپنیوں کو اپنی سالانہ کارپوریٹ رپورٹوں میں عمدہ کارکردگی کا مظاہرہ کرنے کی حوصلہ افزائی اور پہچان دی جائے۔ یہ ایوارڈ کارپوریٹ احتساب اور شفافیت کے لحاظ سے کمپنیوں کی بہترین سالانہ رپورٹس کو بروقت ، معلوماتی ، حقائق اور قارئین دوست سالانہ رپورٹس کی اشاعت کے ذریعے تسلیم کرتا ہے۔

آئی جی آئی انویسٹمنٹ بینک نے فنڈ سلیکٹ پورٹل کراچی کا آغاز کیا (20 جنوری ، 2011)

20 جنوری ، 2011

کراچی: 20 جنوری ، 2011 ۔آئی جی آئی انویسٹمنٹ بینک لمیٹڈ نے "فنڈ سلیکٹ پورٹل” متعارف کرایا۔ یہ ایک انوکھا ویب پر مبنی پورٹل ہے جس میں کارپوریٹ اور خوردہ دونوں سرمایہ کاروں کو ان کی سرمایہ کاری اور صنعت سے متعلق معلومات تک آن لائن رسائی حاصل ہے۔ یہ اعلان کراچی میں پریس کانفرنس کے ذریعے کیا گیا۔

"میرے لئے یہ اعزاز اور اعزاز ہے کہ فنڈ سلیکٹ پورٹل کو متعارف کرایا جائے۔ یہ ویب پورٹل ہم ایک اور سنگ میل ہے جس کو ہم اپنی کوششوں میں بہترین بننے کی کوشش میں حاصل کرچکے ہیں۔ اپنی ورک فورس کے لئے بوجھ کو کم کرنا اور اپنے مؤکل کے لئے کارکردگی میں اضافہ کرنا ہے۔ اس پورٹل کا مقصد ، اس طرح ہمارے مؤکل کے لئے مالی معلومات تک اصل وقت تک رسائی کے تمام پہلوؤں کو ہموار کرتا ہے ، "آئی جی آئی انویسٹمنٹ بینک لمیٹڈ کے منیجنگ ڈائریکٹر اور چیف ایگزیکٹو مسٹر سید جاوید حسن نے روشنی ڈالی۔

یہ پورٹل گاہکوں کو ان کے باہمی فنڈ سے متعلق سرمایہ کاری اور صنعت سے متعلق معلومات کے بارے میں تفصیلات تک آن لائن رسائی کی اجازت دیتا ہے۔ اس ویب پر مبنی پورٹل کی فراہمی کے پیچھے مقصد یہ ہے کہ سرمایہ کاروں کو انوسٹمنٹ کے بارے میں معلومات کے ل Invest انوسٹمنٹ ایڈوائزری کے اہلکاروں کو فون کرنے یا طلب کرنے کی ضرورت کو کم کرنے اور اس کے خاتمے کے لئے خود کار طریقے سے ٹول کی سہولت فراہم کرنا ہے۔ پورٹل پر ایک سے زیادہ سرچ پیرامیٹرز دستیاب ہیں جو صارفین کو ان کی ضروریات کے مطابق معلومات تلاش کرنے کی اجازت دیتے ہیں۔

اس موقع پر خطاب کرتے ہوئے ہیڈ آف انویسٹمنٹ ایڈوائزری جناب آصف راشد بلوچ نے کہا ، "یہ پہلا موقع ہے جب پاکستان میں حقیقی طور پر صارفین کے لئے میوچل فنڈز کے سرمایہ کاری کے منافع کو معلوم کرنے کے لئے ویب پر مبنی پورٹل تیار کیا گیا ہے۔ سرمایہ کاری سے متعلق معلومات تک رسائی جیسے جیسے موجودہ پورٹ فولیو کی تشکیل ، پورٹ فولیو پر واپسی ، اکاؤنٹ کا بیان ، سرمایہ کاری کی تاریخ۔فندس کے بارے میں صنعت سے متعلق خاص معلومات اور بہت کچھ پورٹل کو منتخب کریں۔مزید آگے بڑھتے ہوئے ہمیں یقین ہے کہ یہی اطلاق نئی نسل کو آسانی اور اعتماد فراہم کرے گا۔ خوردہ سرمایہ کار روایتی سرمایہ کاری کے راستوں جیسے بینک ڈپازٹ اور این ایس ایس سے وسیع تر سرمایہ کاری کائنات میں سفر کریں گے ، جہاں تمام سرمایہ کاری کو حقیقی وقت کی بنیاد پر ٹریک کیا جاتا ہے۔ ”

آئی جی آئی انویسٹمنٹ بینک کے بارے میں
IGI انویسٹمنٹ بینک IGI فنانشل سروسز گروپ کا ایک حصہ ہے ، جو 1990 میں قائم ہوا تھا اور اسے سیکیورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن آف پاکستان کے تحت سرمایہ کاری کی مالی اعانت اور لیز پر دینے کے لئے لائسنس یافتہ ہے۔ پی اے سی آر اے نے اسے ‘A’ کی ایک طویل مدتی کریڈٹ ریٹنگ اور ‘A1’ کی قلیل مدتی درجہ بندی سے نوازا ہے جو خطرے کو جذب کرنے کی مضبوط صلاحیت کو یقینی بناتا ہے۔ مزید معلومات کے ل please ، براہ کرم www.igi.com.pk پر لاگ ان کریں یا 0800-2-34-34 پر کال کریں

آئی جی آئی انشورنس نے 27 واں کارپوریٹ ایکیلینس ایوارڈ وصول کیا (27 نومبر 2010)

27 نومبر 2010

مینجمنٹ ایسوسی ایشن آف پاکستان (ایم اے پی) نے آئی جی آئی فنانشل سروسز کا ایک حصہ ، آئی جی آئی انشورنس لمیٹڈ ، فنانشل زمرے میں 27 واں کارپوریٹ ایکسی لینس ایوارڈ سے نوازا۔

پاکستان کے معروف انشورینس کمپنیوں میں ، آئی جی آئی انشورنس نے ایک اعلی ترین سالوینسی مارجن برقرار رکھا ہے جس سے ثابت ہوتا ہے کہ کمپنی کو اس کے خاطر خواہ خطرات کو جذب کرنے کی صلاحیت کے ساتھ وابستہ خطرات کا نظم و نسق کرنے کی صلاحیت ہے۔

انسٹی ٹیوٹ آف بزنس ایڈمنسٹریشن (آئی بی اے) کے ڈین اور ڈائریکٹر ڈاکٹر عشرت حسین کی طرف سے ایوارڈ لینے کے بعد ، آئی جی آئی انشورنس کے سی ای او جلیس صدیقی نے بیان کیا ، "یہ کامیابی صرف لگن ، محنت ، ٹیم کی کوشش ، تخلیقی صلاحیت کی وجہ سے ممکن ہے۔ اور سب سے بڑھ کر یہ کہ تنظیم کے اندر موجود ہر شخص کے ذریعہ صارفین پر توجہ مرکوز کریں مستقل بہتری کی طرف ہمارا نقطہ نظر ، اس بار کو بڑھانا اور اپنی خصوصیات – اخلاقیات پر سمجھوتہ کیے بغیر کلاس میں بہترین بننے کی کوشش کرنا۔

After receiving the award from Dr. Ishrat Husain, Dean and Director, Institute of Business Administration (IBA), Mr. Jalees Siddiqi CEO of IGI Insurance stated, “This accomplishment was only possible due to the dedication, hard work, team effort, creativity and above all focus on customers by everyone within the organization. Our approach towards continuous improvement, raising the bar constantly & striving to be the best in class without compromising on our hallmark – ethics, will be maintained.”

1953 میں قائم کیا گیا ، آئی جی آئی انشورنس ہر قسم کی پراپرٹی اور جان لیوا بیمہ لکھتا ہے۔ آئی جی آئی ملک بھر میں رسک مینجمنٹ خدمات فراہم کرنے والوں میں سے ایک بن گیا ہے اور دسمبر 1987 سے کراچی اور لاہور اسٹاک ایکسچینج میں اس کی فہرست میں شامل ہے۔

موبی لنک کے ساتھ مل کر IGI فائنیکس سیکیورٹیز لمیٹڈ اسٹاک پی ار او کو متعارف کراتا ہے

آئی جی آئی فائنیکس سیکیورٹیز لمیٹڈ موبی لنک کے ساتھ مل کر اسٹاک پی آر کو ایک موبائل ٹریڈنگ پلیٹ فارم متعارف کرایا گیا ہے جو آپ کو اسٹاک پروفائل دیکھنے میں مدد کرتا ہے اور آپ کو کہیں بھی ، کبھی بھی اپنے موبائل فون کے ذریعے اسٹاک خریدنے اور فروخت کرنے کا اہل بناتا ہے۔ "اسٹاک پی او” کے ذریعہ ، آپ اسٹاک ٹریڈنگ کو دفتر سے باہر اور کافی شاپس میں لے جانے کے ل ready تیار ہوسکتے ہیں – جہاں بھی کوئی موبائل ڈیوائس انٹرنیٹ تک رسائی فراہم کرتا ہے۔ پاکستان میں سرمایہ کار / تاجر اب اپنی اپنی تجارت پر تیز رفتار رسائی اور براہ راست کنٹرول حاصل کرسکتے ہیں۔

"اسٹاک پی ار او” آپ کو چلتے پھرتے بھی مارکیٹوں سے مستقل رابطے میں رہنے کے لچک اور دستیابی فراہم کرتا ہے اور فوری طور پر رد عمل ظاہر کرنے اور تاخیر کے بغیر ٹرانزیکشن لگانے کے قابل ہوجاتا ہے۔

IGI انشورنس KCCI ملازمین کو ہیلتھ انشورنس فراہم کرتا ہے (20 فروری 2010)

20 فروری 2010

آئی جی آئی انشورنس لمیٹڈ ، جو آئی جی آئی فنانشل سروسز کا ایک حصہ ہے ، اب کراچی چیمبر آف کامرس اینڈ انڈسٹری کے ملازمین اور ان کے منحصر افراد کو ہیلتھ انشورنس فراہم کررہا ہے۔

کراچی چیمبر آف کامرس اینڈ انڈسٹری کے قائم مقام صدر جناب رشید الدین راشد کی جانب سے میمورنٹو موصول ہونے کے بعد ، آئی جی آئی انشورنس کے سی ای او جناب جلیس احمد صدیقی نے بیان کیا ، "واقعی ہمارے لئے یہ اعزاز کی بات ہے کہ کراچی چیمبر آف کامرس اینڈ انڈسٹری ہمارے ساتھ موجود ہے۔ . آئی جی آئی انشورنس اپنی مرضی کے مطابق خدمات اور درزی ساختہ صحت انشورنس مصنوعات مہیا کرتا ہے جو سالوں کے تجربے کی حمایت کرتے ہیں۔ ہماری مالی طاقت کے ساتھ ساتھ ہمارے صارفین کی توجہ مرکوز کرنے کے ساتھ ہمیں اپنے صارف کی ضروریات کو موثر انداز میں پورا کرنے کا بنیادی مقصد حاصل کرنے میں مدد ملتی ہے۔

آئی جی آئی انشورنس کے پاس سرفہرست قومی اور ملٹی نیشنل تنظیموں سمیت معروف کمپنیوں کا گاہک بڑھا ہوا ہے۔ پورے پاکستان میں ایک سو پچیس سے زیادہ اسپتال آئی جی آئی انشورنس کے ساتھ وابستہ ہیں جس کی وسیع کوریج اور رسائی میں آسانی ہے۔

پاکستان کی معروف انشورنس کمپنیوں میں ، آئی جی آئی انشورنس کو مسلسل نویں سال پی اے سی آر اے کی جانب سے ’’ اے اے ‘‘ کا درجہ دیا گیا ہے۔ یہ درجہ بندی پالیسی ہولڈر اور معاہدہ کی ذمہ داریوں کو پورا کرنے کے لئے ایک بہت ہی مضبوط صلاحیت کی نشاندہی کرتی ہے۔

IGI Insurance Receives ‘Merit Award’ from SAFA (13th November 2009)

13 نومبر 2009

کراچی ۔13 2009نومبر ، 2009: آئی جی آئی فنانشل سروسز گروپ کا ایک حصہ ، آئی جی آئی انشورنس لمیٹڈ ، کو جنوبی ایشین فیڈریشن کی جانب سے ‘نان بینکنگ سیکٹر کو محتاط نگرانی سے مشروط نہیں’ کے زمرے میں سال 2008 کے لئے ‘میرٹ ایوارڈ’ سے نوازا گیا۔ اکاؤنٹنٹ (سیفا)۔

یہ ایوارڈ بنگلہ دیش کے ڈھاکہ میں منعقدہ ایک تقریب میں پیش کیا گیا۔ جنوبی ایشیائی ممالک سے آنے والے اندراجات کی شائع شدہ سالانہ رپورٹوں میں شفافیت ، احتساب اور حکمرانی میں بہتری لانے کے لئے مختلف اقسام کے تحت ایوارڈز کو سیفا کمیٹی کی تشخیص کی بنیاد پر دیا گیا۔

اس موقع پر خطاب کرتے ہوئے سی ایف او آئی جی آئی انشورنس محمد کاشف نثار نے کہا ، "ہمارے ایوارڈ کے ذریعہ ہمارے کاروبار میں بہترین طریقہ کار پر عمل کرنے اور گورننس پر زور دینے کے ہمارے عہد کو پورا کیا گیا ہے۔ مسلسل بہتری پر توجہ دینے کے ساتھ ، ہم اپنے اسٹیک ہولڈرز اور صارفین کو فراہم کردہ فوائد میں اضافہ کرنے کی کوشش کرتے ہیں۔ اس سے قبل آئی جی آئی انشورنس لمیٹڈ کو بہترین کارپوریٹ رپورٹ ایوارڈ اور کارپوریٹ ایکسی لینس ایوارڈ سے بھی نوازا جا چکا ہے۔

IGI انشورنس کے بارے میں
1953 میں قائم کیا گیا ، آئی جی آئی انشورنس ہر قسم کی پراپرٹی اور جان لیوا بیمہ لکھتا ہے۔ 55 سال سے زیادہ کے تجربے کے ساتھ ، آئی جی آئی ملک بھر میں رسک مینجمنٹ خدمات کی ایک اہم فراہم کنندہ بن چکی ہے اور دسمبر 1987 سے کراچی اور لاہور اسٹاک ایکسچینج میں اس کی فہرست دی گئی ہے۔ مزید برآں ، آئی جی آئی انشورنس نے انشورنس مالیاتی طاقت کو "اے اے” برقرار رکھا ہے۔ پی اے سی آر اے کی جانب سے مسلسل 9 سالوں تک درجہ بندی ، جو پالیسی ہولڈرز اور معاہدہ کی ذمہ داریوں کو پورا کرنے کے لئے ایک بہت ہی مضبوط صلاحیت کی نشاندہی کرتی ہے۔

صفا کے بارے میں
جنوبی ایشین ریجن میں اکاؤنٹنسی کے پیشے کو پیش کرنے اور اکاؤنٹنسی کی دنیا میں اس کی نمایاں حیثیت کو برقرار رکھنے کے لئے جنوبی ایشین فیڈریشن آف اکاؤنٹنٹس (سیفا) کی تشکیل سن 1984 میں ہوئی تھی۔ سافا ساؤتھ ایشین ایسوسی ایشن فار ریجنل کوآپریشن (سارک) کا ایک اپیکس باڈی اور بین الاقوامی فیڈریشن آف اکاؤنٹنٹس (IFAC) کا علاقائی گروپ ہے۔ سافا جنوبی ایشین ممالک یعنی بنگلہ دیش ، ہندوستان ، نیپال ، پاکستان اور سری لنکا میں قومی چارٹرڈ اکاؤنٹنسی اور لاگت اور انتظام اکاؤنٹنٹ اداروں کی رکنیت رکھنے والے 170000 سے زیادہ اکاؤنٹنٹ کی نمائندگی کرتا ہے۔ سافا جنوبی ایشیائی خطے میں اکاؤنٹنگ پیشہ ورانہ اداروں کے اقدام سے وجود میں آیا ، جو ثقافت اور پیشہ ورانہ ماحول سے ہم آہنگی کا رشتہ رکھتا ہے۔

Vice President Overseas Private Investment Corporation (USA) visits Pakistan (1st November 2009)

یکم نومبر 2009

آئی جی آئی انشورنس لمیٹڈ ، جو پاکستان میں عمومی انشورنس کے قائدین میں شامل ہیں ، نے اوورسیز پرائیوٹ انویسٹمنٹ کارپوریشن (او پی آئی سی) امریکی ریاستہائے متحدہ کے ساتھ مفاہمت کی یادداشت پر دستخط کیے ہیں ، جو سیاسی خطرات کے خلاف پاکستان میں امریکی سرمایہ کاروں کو بیمہ کرنے کے لئے مل کر کام کر رہے ہیں۔

آئی جی آئی انشورنس دنیا کے سب سے تجربہ کار سیاسی رسک انشورنس کمپنی کے ساتھ شامل ہے ، جس کے پاس billion 4 بلین کے ذخائر اور امریکی حکومت کی حمایت ہے ، اس اعتماد کے ساتھ کہ اس سے نہ صرف اس کے اپنے کاروبار کو بہتر بنانے اور متنوع بنائے گا ، غیر منصفانہ مداخلت کا خطرہ ، چھوٹی اور بڑی سرمایہ کاری کی حفاظت ، کریڈٹ تک رسائی کو بہتر بنانا اور اپنے مؤکلوں کو لچکدار اور سستی پروگرام پیش کرنا۔

اوپک کے انشورنس ، نائب صدر ، مسٹر راڈ مورس نے اپنے دورہ پاکستان کے دوران کہا ، ‘ہمارا مقصد ایک ابھرتی ہوئی مارکیٹ ، پاکستان میں چھوٹے اور بڑے کاروباروں کی مدد کرنا ہے ، جہاں نجی مارکیٹوں میں سیاسی رسک انشورنس غائب ہے ، اس سے پاکستان کی ترقی میں تیزی آئے گی تمام شعبے ایک بہتر مستقبل کی راہ ہموار کر رہے ہیں۔ آئی جی آئی انشورنس ایک ایسا چینل ہے جس کے ذریعے یہ خصوصی مصنوعہ پیش کیا جائے گا اور ہمیں یقین ہے کہ اس سے بہتر سرمایہ کاری میں آسانی ہوگی اور مستقبل میں انشورنس مصنوعات کی بہتر اصلاح کی اجازت ہوگی۔

آئی جی آئی انشورنس کے سی ای او مسٹر جلیس اے صدیقی نے کہا ، ‘پولیٹیکل رسک انشورنس ، خاص طور پر کرنسی انکویٹیبلٹی ایبلٹی ایسوسی ایشن کی کوریج ، ایک انوکھا اور خصوصی مصنوعہ ہے جو ایک مقامی تشویش اور پہلی بار پاکستان میں پیش کیا جارہا ہے۔ آئی جی آئی انشورنس کو اس امتیاز کی حامل کمپنی ہونے پر فخر ہے۔ مجھے لگتا ہے کہ او پی آئی سی کے ساتھ ہمارے مضبوط تعلقات اور ان کی سرپرستی سے پاکستان میں جنرل انشورنس انڈسٹری کو بے حد مدد ملے گی۔

اس دورے کے دوران مسٹر مورس نے لاہور اور کراچی میں کاروباری اور حکومتی رہنماؤں کی ایک بڑی تعداد سے ملاقات کی جہاں انہوں نے اوپک کے ساتھ تعاون کے امکانات پر تبادلہ خیال کیا۔

اوپک کے بارے میں

اوورسیز پرائیوٹ انویسٹمنٹ کارپوریشن ، او پی آئی سی ، ایک آزاد امریکی سرکاری ایجنسی ہے جو امریکی تنظیموں کے ذریعہ ابھرتی ہوئی مارکیٹوں میں مالی اور انشورنس سے متعلق معاونت فراہم کرکے سرمایہ کاری میں آسانی فراہم کرتی ہے۔ پولیٹیکل رسک انشورنس میں بطور رہنما اوپک بے مثال مہارت مہیا کرتا ہے اور عالمی سطح پر اس کی بے مثال شہرت ہے۔ اپنی 38 سالہ تاریخ میں اس نے 150 سے زیادہ ممالک میں منصوبوں کی حمایت کی ہے اور اس نے پوری دنیا میں آزاد منڈیوں کی ترقی اور ترقی کے لئے کام جاری رکھے ہوئے ہے۔

آئی جی آئی انویسٹمنٹ بینک اور پاک قطر فیملی تکافل لمیٹڈ معاہدہ پر دستخط (24 جولائی ، 2009)

24 جولائی ، 2009

24 جولائی ، 2009: IGI انوسٹمنٹ بینک ، IGI فنانشل سروسز کے ایک حصے نے حال ہی میں پاک قطر فیملی تکافل لمیٹڈ کے ساتھ تقسیم کے معاہدے پر دستخط کیے جس کا مقصد اپنی انشورینس ایڈوائزری خدمات میں فیملی (لائف) تکافل انشورنس کو شامل کرکے اپنے پورٹ فولیو کو مزید مستحکم کرنا ہے۔ اس معاہدے کے مطابق ، مؤکل بینک کو پیش کردہ شرعی تعمیل تکافل – اسلامی انشورنس مصنوعات کے میزبان کے ذریعہ اپنے اور اپنے کنبہ کے مستقبل کے اسلامی طریقے کو محفوظ بنائیں گے۔ لہذا IGI انویسٹمنٹ بینک کامیابی کے ساتھ ان تمام صارفین کو پورا کر سکے گا جو روایتی انشورنس کا حلال متبادل تلاش کر رہے ہیں۔

حال ہی میں مقرر کردہ سی ای او اور آئی جی آئی انویسٹمنٹ بینک کے ڈائریکٹر ، سید جاوید حسن نے کہا ، "آئی جی آئی انویسٹمنٹ بینک کا مقصد اپنے قیمتی صارفین کو روایتی انشورنس مصنوعات کے نہ صرف بہترین معیار فراہم کرنا ہے ، بلکہ اس کے ایک جامع گلدستے بھی ہیں۔ شریعت مطابقت پذیری انشورنس مصنوعات جو مؤکل کی ضرورت اور ہمارے ذریعہ فراہم کردہ حل کے مابین ایک زیادہ سے زیادہ ہم آہنگی پیدا کریں۔

اس موقع پر ، پاک قطر فیملی تکافل لمیٹڈ کے ڈائریکٹر اور سی ای او مسٹر پی احمد نے بھی بیان کیا ، "میں اپنے صارفین کو فیملی (زندگی) تکافی کوریج فراہم کرنے کے جر boldتمندانہ اقدام کے لئے آئی جی آئی انویسٹمنٹ بینک کے انتظام کی تعریف کرتا ہوں۔ انہوں نے یقینی طور پر دوسرے بینکوں کے پیچھے چلنے کی ایک مثال قائم کی ہے۔ واضح طور پر ، اب ہم لوگوں کی مذہبی اقدار کو نظرانداز نہیں کرسکتے ہیں اور آئی جی آئی انویسٹمنٹ بینک اور پاک قطر فیملی تکافل کے مابین ہونے والے اس معاہدے سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ ہم ان اقدار کا کتنے مخلصانہ احترام کرتے ہیں۔

آئی جی آئی انویسٹمنٹ بینک کے بارے میں
IGI انویسٹمنٹ بینک IGI فنانشل سروسز گروپ کا ایک حصہ ہے ، جو 1990 میں قائم ہوا تھا اور اسے سیکیورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن آف پاکستان کے تحت سرمایہ کاری کی مالی اعانت اور لیز پر دینے کے لئے لائسنس یافتہ ہے۔ پی اے سی آر اے نے اسے ’اے‘ کی طویل مدتی کریڈٹ ریٹنگ اور ’اے 1‘ کی قلیل مدتی درجہ بندی سے نوازا ہے جو خطرے کو جذب کرنے کی مضبوط صلاحیت کو یقینی بناتا ہے۔ مزید معلومات کے ل please ، براہ کرم www.igi.com.pk پر لاگ ان کریں یا 0800-2-34-34 پر کال کریں

پاک قطر فیملی تکافل لمیٹڈ کے بارے میں
پاک قطر فیملی تکافل گروپ ، فیملی تکافل کا سرخیل ، ایک ٹیکنالوجی سے چلنے والی شریعت کی تعمیل کرنے والی کمپنی ہے جس کی سرپرستی اسٹیٹ آف قطر کے کچھ سرکردہ مالیاتی اداروں نے کی ہے۔ کمپنی کی درجہ بندی جے سی آر-وی آئی ایس کریڈٹ کمپنی لمیٹڈ کی جانب سے ‘اے‘ (مستحکم آؤٹ لک) رکھنے کی ہے۔ اس کے 24 شہروں میں نیٹ ورک موجود ہے اور یہ اپنے کارپوریٹ اور انفرادی کسٹمر بیس میں تیزی سے بڑھ رہی ہے۔ مزید معلومات کے لئے ، براہ کرم www.pakqatar.com.pk پر لاگ ان کریں یا 111- تکافل پر کال کریں

اجناس کی تجارت میں تیزی ، 600 سے زیادہ معاہدوں کا روزانہ کاروبار ہوتا ہے (17 جولائی ، 2009)

17 جولائی ، 2009

کراچی۔ 17 جولائی ، 2009: نیشنل کموڈٹی ایکسچینج لمیٹڈ (این سی ای ایل) کی سرگرمی میں مستحکم نمو دیکھنے میں آرہی ہے اور روزانہ 150 ملین روپے مالیت کے 600 سے زائد معاہدوں کا کاروبار ہوتا ہے۔ یہ انکشاف آئی جی آئی سیکیورٹیز ہیڈ آفس میں منعقدہ بریفنگ سیشن میں میڈیا اہلکاروں کے ایک گروپ کو ہوا۔

اس پروگرام کی صدارت اظہر احمد بتلا ، سی ای او IGI سیکیورٹیز ، جناب ذوالفقار ہائڈر خان ، سی او او IGI سیکیورٹیز ، IGI کموڈٹیز کے ہیڈ محمد خرم اور NCEL کے ہیڈ آف بزنس ڈویلپمنٹ منصور علی نے کی۔ مقررین نے صحافیوں کی ایک ٹیم کو اجناس کی تجارت میں اضافے کے بارے میں آگاہ کیا اور اس شعبے میں امکانات پر زور دیا۔ منصور نے کہا ، "آپریشنل شفافیت ، وقت کی لچک اور عالمی سطح پر رسائ کے میدان میں منافع کے امکانات ہیں اور این سی ای ایل جلد ہی خام تیل کی تجارت اور فیوچر ٹریڈنگ کا آغاز کرے گا۔”

اظہر بتلا ، سی ای او IGI سیکیورٹیز نے مزید کہا ، "اگرچہ آئجیآئ کموڈٹیز اگرچہ ایک زراعت پر مبنی ملک ہونے کی وجہ سے 43 فیصد مارکیٹ شیئر والے اجناس کی تجارت میں مارکیٹ لیڈر کوشش کررہا ہے ، وہ اپنے پڑوسیوں کی طرح اجناس کی تجارت کے لئے موزوں ہے۔”

دنیا بھر میں اجناس کے 70 تبادلے ہیں اور ایک پلیٹ فارم کی حیثیت سے این سی ای ایل پاکستانی سرمایہ کاروں کے لئے ان مارکیٹوں تک رسائی کو آسان بنا دیتا ہے۔ تبادلہ بین الاقوامی تحقیق اور اپنے سرمایہ کاروں کے لئے ماہرین کی رائے میں بھی مدد فراہم کرتا ہے اور 300 سے زیادہ ممبروں پر مشتمل ہے۔

آئی جی آئی فائنیکس سیکیورٹیز کے بارے میں:
آئی جی آئی فائنیکس سیکیورٹیز لمیٹڈ ایک جدید سروس کی بروکرج ہاؤس ہے جس میں جدید ترین ٹیکنالوجیز ہیں۔ اس فرم کو 1994 میں شامل کیا گیا تھا اور اس کے بعد 2006 میں آئی جی آئی انویسٹمنٹ بینک لمیٹڈ نے حاصل کیا تھا۔ مالی دلال فراہم کرنے کی ایک دہائی سے زیادہ کی تاریخ کے ساتھ ، آئی جی آئی فائنکس سیکیورٹیز پاکستان کی سلامتی اور بروکرج کی صنعت میں ایک غالب کھلاڑی کے طور پر ابھری ہے۔ کراچی اور لاہور اسٹاک ایکسچینج دونوں کے کارپوریٹ ممبر ہونے کے ناطے ، یہ کمپنی اپنے مؤکلوں کو ایکوئٹی ٹریڈنگ سے لے کر فکسڈ انکم انویسٹمنٹ ، ریسرچ سپورٹ ، فاریکس اور اجناس کی تجارت سے لے کر مالیاتی بروکرنگ خدمات کی ایک پوری رینج پیش کرتی ہے۔

مزید تفصیلات کے لئے ہمارے ٹول فری نمبر 0800-234-34 پر کال کریں یا ای میل کریں atcontact.center@igi.com.pk

آئی جی آئی انشورنس نے بہترین کارپوریٹ رپورٹ ایوارڈ 2009 (15 جون 2009) حاصل کیا

15 جون 2009

کراچی: آئی جی آئی فنانشل سروسز گروپ کا حصہ آئی جی آئی انشورنس لمیٹڈ ، نان بینکنگ فنانشل انسٹیٹیوشنز کیٹیگری میں بہترین کارپوریٹ رپورٹ (بی سی آر) ایوارڈ سے نوازا گیا۔ کراچی کے مقامی ہوٹل میں منعقدہ تقریب کی صدارت گورنر اسٹیٹ بینک آف پاکستان سلیم رضا نے کی۔

یہ ایوارڈ کمپنیوں کی بہترین سالانہ رپورٹس کی درستگی ، شفافیت ، افادیت اور مالیاتی اور دیگر انکشافات کی رفتار کے لحاظ سے تسلیم کرتا ہے جس کے ساتھ ساتھ اس کی پیش کش اور کارپوریٹ مقاصد کو بیان کرنے کی صلاحیت بھی موجود ہے۔

جلیس صدیقی ، سی ای او IGI انشورنس سے جب رابطہ کیا گیا تو انہوں نے کہا ، "اسٹیک ہولڈرز کمپنی کی آپریٹنگ اور مالی کارکردگی کو سمجھنے کے لئے مناسب ، جامع اور جامع معلومات فراہم کرنے کے بنیادی اصول کے طور پر اعلی معیار کی سالانہ رپورٹس کو منسلک کرتے ہیں۔ یہ ایوارڈ تسلیم کرتا ہے کہ ہم آئی جی آئی انشورنس میں حکمرانی اور نظم و نسق کی اچھی طرز عمل پر عمل پیرا ہیں۔

یہ ایوارڈ انسٹی ٹیوٹ آف کاسٹ اینڈ منیجمنٹ اکاؤنٹنٹس آف پاکستان (آئی سی ایم اے پی) اور انسٹی ٹیوٹ آف چارٹرڈ اکاؤنٹنٹس آف پاکستان (آئی سی اے پی) کے مشترکہ طور پر سنائے جاتے ہیں اور سنہ 2000 سے باقاعدگی سے منعقد ہوتے ہیں۔

آئی جی آئی انشورنس نے 26 واں کارپوریٹ ایکیلینس ایوارڈ حاصل کیا (14 مارچ 2009)

14 مارچ 2009

آئی جی آئی انشورنس لمیٹڈ ، جو آئی جی آئی فنانشل سروسز کا ایک حصہ ہے ، کو مینجمنٹ ایسوسی ایشن آف پاکستان (ایم اے پی) کی جانب سے مالی اور انتظامی انتظامات کے لئے 26 ویں کارپوریٹ ایکیلینس ایوارڈ کا فاتح قرار دیا گیا۔

پاکستان کی معروف انشورنس کمپنیوں میں ، آئی جی آئی انشورنس نے ایک اعلی سولویسی مارجن برقرار رکھا ہے جس سے ثابت ہوتا ہے کہ کمپنی کو اس کے خاطر خواہ خطرہ جذب کرنے کی صلاحیت کے ساتھ وابستہ خطرات کا نظم و نسق کرنے کی صلاحیت ، نسبتا risk اعلی خطرہ والے علاقوں میں جانے کے ل significant اہم کشش فراہم کرتی ہے۔

آئی جی آئی انشورنس ، پی اے سی آر اے کے ذریعہ مستحکم آؤٹ لک کے ساتھ انشورنس مالی استحکام کی درجہ بندی کو بھی برقرار رکھتا ہے جو پالیسی ہولڈرز اور معاہدہ کی ذمہ داریوں کو پورا کرنے کی ایک بہت ہی مضبوط صلاحیت کی نشاندہی کرتا ہے۔

اسٹیٹ بینک آف پاکستان کے گورنر جناب سلیم رضا کی طرف سے دو ایوارڈز حاصل کرنے کے بعد ، آئی جی آئی انشورنس کے سی ای او جلیس صدیقی نے بیان کیا ، "مضبوط ، موثر انتظامی طریقوں سے تنظیموں اور کمپنیوں کو علاقوں ، ثقافتوں اور مارکیٹوں میں کارکردگی کے اعلی معیار کو حاصل کرنے کا اہل بناتا ہے۔ . آئی جی آئی انشورنس میں ہم کوشش کرتے ہیں کہ کلاس میں بہترین کے ساتھ نشان لگائیں اور حکمرانی پر زور دینے کے ساتھ اپنے کاروبار میں اچھ managementے انتظام کے طریقوں کو اپنایں۔ اس ایوارڈ کا حصول اس بات کا اشارہ ہے کہ ہم صحیح سمت کی طرف گامزن ہیں۔

1953 میں قائم کیا گیا ، آئی جی آئی انشورنس ہر قسم کی پراپرٹی اور جان لیوا بیمہ لکھتا ہے۔ 55 سال سے زیادہ کے تجربے کے ساتھ ، آئی جی آئی ملک بھر میں رسک مینجمنٹ خدمات فراہم کرنے والے صف اول میں سے ایک بن گیا ہے اور دسمبر 1987 سے کراچی اور لاہور اسٹاک ایکسچینج میں اس کی فہرست میں شامل ہے۔

IGI انویسٹمنٹ بینک اور NJI لائف سائن ایگریمنٹ (6 مارچ ، 2009)

6 مارچ ، 2009 (جمعہ):

IGI انوسٹمنٹ بینک نے IGI فنانشل سروسز گروپ اور نیو جوبلی لائف انشورنس لمیٹڈ (NJI لائف) کے ایک حصے نے IGI فنانشل سروسز کے ہیڈ آفس میں ایک معاہدے پر دستخط کرکے دیرپا تعلقات کی شروعات کی نشاندہی کی۔

معاہدے کے مطابق ، این جے آئی لائف بینکیشورنس فراہم کرنے کے لئے آئی جی آئی انویسٹمنٹ بینک کے ساتھ ہاتھ جوڑ رہے گی جس کے تحت اس کے صارفین کو این جے آئی لائف کے مطابق تیار کردہ جدید اور کسٹم میڈ لائف انشورنس پروڈکٹس حاصل کرنے کا اعزاز حاصل ہوگا۔

تقریب میں موجود ، این جے آئی لائف کے منیجنگ ڈائریکٹر اور سی ای او جناب جاوید احمد نے بیان کیا ، "ہمیں اعزاز حاصل ہے کہ ہم اپنی زندگی کی انشورنس خدمات اور مصنوعات IGI انوسٹمنٹ بینک ، جو ملک کے سب سے بڑے سرمایہ کاری بینکوں میں سے ایک ہے کے صارفین کو فراہم کرتے ہیں۔ پاکستان میں بینکوں کی یقین دہانی کے علمبردار ہونے کے ناطے ، ہمیں یقین ہے کہ ہم اپنے نئے بینسکیورشین شراکت داروں – IGI انوسٹمنٹ بینک کو اعلی ترین خدمات اور رہنمائی فراہم کریں گے۔

اس تقریب کے علاوہ ، IGI انویسٹمنٹ بینک کے منیجنگ ڈائریکٹر اور سی ای او مسٹر سمیر احمد نے کہا ، "ہم اپنے بینک کو ایک اسٹاپ مالیاتی خدمات فراہم کنندہ میں تبدیل کرنے کی کوشش کر رہے ہیں جو متعدد مالی تقاضوں کے حل پیش کرتا ہے۔ اس طرح ، این جے آئی لائف کے ساتھ معاہدے پر دستخط کرکے ہم اس مقصد کے حصول کی طرف ایک مثبت قدم اٹھا رہے ہیں۔

آئی جی آئی انویسٹمنٹ بینک کے بارے میں:
1990 میں قائم ہونے والا IGI انویسٹمنٹ بینک متعدد خصوصی خدمات مہیا کرتا ہے جس میں فنانس ، ٹریژری مینجمنٹ اور میوچل فنڈز ایڈوائزری شامل ہیں جو پی کے آر 2.1 بلین کی معاوضہ سرمایہ کے ساتھ پاکستان کا سب سے بڑا سرمایہ کاری بینک بن گیا ہے۔ پاکستان کریڈٹ ریٹنگ ایجنسی (پی اے سی آر اے) کی جانب سے اسے ’اے‘ اور ’اے 1‘ کی طویل مدتی کریڈٹ ریٹنگ سے بھی نوازا گیا ہے۔ مزید معلومات کے ل please ، براہ کرم www.igi.com.pk پر لاگ ان کریں یا 0800-2-34-34 پر کال کریں

این جے آئی زندگی کے بارے میں:
نیو جوبلی لائف انشورنس کمپنی لمیٹڈ (این جے آئی لائف) سوئٹزرلینڈ کے اقتصادی ترقی کے لئے آغا خان فنڈ کا ایک ذیلی ادارہ ہے۔ یہ کمپنیوں کو آرڈیننس 1984 کے تحت 29 جون 1995 کو ایک پبلک لمیٹڈ کمپنی کے طور پر پاکستان میں شامل کیا گیا تھا۔ اس کے حصص کا تبادلہ کراچی اسٹاک ایکسچینج میں ہوا ہے۔

آئی جی آئی انویسٹمنٹ بینک اب اسلام آباد اسٹاک ایکسچینج میں فہرست ہے

تمام ضروری مالی اور ریگولیٹری ضروریات کو پورا کرنے کے بعد آئی جی آئی انوسٹمنٹ بینک ، جو آئی جی آئی فنانشل سروسز کا ایک حصہ ہے ، کو اب اسلام آباد اسٹاک ایکسچینج (آئی ایس ای) میں مؤثر طریقے سے درج کیا گیا ہے۔

آئی جی آئی انویسٹمنٹ بینک کراچی اور لاہور اسٹاک ایکسچینج میں پہلے ہی درج ہے اور آئی ایس ای میں جگہ پانے سے ، یہ ان چند بینکوں میں شامل ہوگا جو ملک کے تمام بڑے اسٹاک ایکسچینج میں درج ہونے کا اعزاز حاصل کرتے ہیں۔

اس لسٹنگ کے جواب میں ، IGI انویسٹمنٹ بینک کے منیجنگ ڈائریکٹر اور سی ای او مسٹر سمیر احمد نے کہا ، "ہم خطے کی تمام اسٹاک مارکیٹوں میں اپنی موجودگی برقرار رکھنے کے خواہاں تھے اور آئی ایس ای میں درج ہوکر اب ہم نے اس کے لئے دروازہ کھولا ہے۔ ہمارے حصص میں براہ راست تجارت کرنے کے لئے اسلام آباد اور دیگر شمالی علاقوں میں سرمایہ کار۔ اس میں کوئی شک نہیں کہ مارکیٹ میں تجارت میں گہرائی اور استحکام کا اضافہ ہوگا ، خاص طور پر آئی جی آئی انویسٹمنٹ بینک کی بڑھتی ہوئی نمو کو دیکھتے ہوئے پاکستان میں سب سے بڑا سرمایہ کاری بینک جس کی ادائیگی 2.1 بلین ہے۔

اپنے تاثرات کے اختتام پر ، جناب سمیر احمد نے اسلام آباد اسٹاک ایکسچینج کے انتظامیہ اور تمام عہدیداروں کا بینک سے تعاون اور تعاون کرنے پر ان کا شکریہ ادا کیا اور اس اعتماد کا اظہار کیا کہ آئندہ بھی اس طرح کے تعاون اور تعاون کا تعلق تمام متعلقہ افراد کے مفادات کے ل for جاری رہے گا۔ .

آئی جی آئی انویسٹمنٹ بینک کے بارے میں
IGI انویسٹمنٹ بینک IGI فنانشل سروسز گروپ کا ایک حصہ ہے ، جو 1990 میں قائم ہوا تھا اور اسے سیکیورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن آف پاکستان کے تحت سرمایہ کاری کی مالی اعانت اور لیز پر دینے کے لئے لائسنس یافتہ ہے۔ پی اے سی آر اے نے اسے ’اے‘ کی طویل مدتی کریڈٹ ریٹنگ اور ’اے 1‘ کی قلیل مدتی درجہ بندی سے نوازا ہے جو خطرے کو جذب کرنے کی مضبوط صلاحیت کو یقینی بناتا ہے۔ مزید معلومات کے ل please ، براہ کرم www.igi.com.pk پر لاگ ان کریں یا 0800-2-34-34 پر کال کریں۔

اسلام آباد اسٹاک ایکسچینج (گارنٹی) لمیٹڈ کے بارے میں
اسلام آباد اسٹاک ایکسچینج (آئی ایس ای) کو گارنٹی لمیٹڈ کمپنی کے طور پر 25 اکتوبر 1989 کو اسلام آباد میں شامل کیا گیا تھا جس میں مرکزی تجارتی اور تصفیہ کے بنیادی ڈھانچے ، انفارمیشن سسٹم ، ہنر مند وسائل ، رسائ اور منصفانہ اور منظم بازار کی جگہ کا قیام تھا۔ دنیا کے بہترین مقامات پر ہے۔ اسلام آباد میں اسٹاک ایکس چینج کے قیام کا مقصد پاکستان کے شمالی حصے کے کم ترقی یافتہ علاقوں کی ضروریات کو پورا کرنا تھا۔

آئی جی آئی انویسٹمنٹ بینک اور پاک کویت تکافل دستخطی معاہدہ (13 اپریل ، 2009)

13 اپریل ، 2009

13 اپریل ، 2009: IGI انوسٹمنٹ بینک ، IGI فنانشل سروسز کے ایک حصے نے پاک کویت تکافل کمپنی لمیٹڈ (PKTCL) کے ساتھ اپنی آنے والی انشورینس ایڈوائزری سروس کے لئے بینکاکاٹاف معاہدے پر کامیابی کے ساتھ دستخط کیے۔ اس معاہدے کے مطابق ، مؤکل اپنے عقیدے پر سمجھوتہ کیے بغیر اپنا مستقبل محفوظ کرسکیں گے کیونکہ پی کے ٹی سی ایل بینک کو میزبان شرعی شکایت جنرل تکافل – اسلامی انشورنس مصنوعات پیش کرے گا۔ اس طرح IGI انویسٹمنٹ بینک کامیابی کے ساتھ ان تمام صارفین کو پورا کر سکے گا جو روایتی انشورنس کا متبادل تلاش کر رہے ہیں۔

اس موقع پر موجود ، مسٹر سمیر احمد سی ای او اور آئی جی آئی انویسٹمنٹ بینک کے منیجنگ ڈائریکٹر نے کہا ، "آئی جی آئی انویسٹمنٹ بینک کا مقصد اپنے قیمتی صارفین کو روایتی انشورنس مصنوعات کے نہ صرف بہترین معیار فراہم کرنے میں اضافی میل طے کرنا ہے۔ شریعت مطابقت پذیری انشورنس مصنوعات کا جامع گلدستہ جو مؤکل کی ضرورت اور ہمارے ذریعہ فراہم کردہ حل کے مابین ایک زیادہ سے زیادہ ہم آہنگی پیدا کرے۔

اس موقع پر ، پاک کویت تکافل کمپنی لمیٹڈ کے سی ای او مسٹر امتیاز بھٹی نے بیان کیا ، "پاکستان میں انشورنس کے تکلف طریقہ کی بہت زیادہ ضرورت ہے اور اس کی بہت زیادہ منتظر ہے کیونکہ آبادی کا ایک اہم طبقہ اپنے تمام مالی معاملات میں شریعت کی تعمیل کا خواہاں ہے۔ آئی جی آئی انویسٹمنٹ بینک کو اپنی مصنوعات فراہم کرکے ، مجھے یقین ہے کہ ہم خلا کو پُر کرنے اور پاکستان میں تمام مسلمانوں کے مفاد کے لئے شریعت کے مطابق مصنوعات متعارف کروانے کے اپنے مقصد کے قریب تر پہنچ رہے ہیں۔

آئی جی آئی انویسٹمنٹ بینک کے بارے میں
IGI انویسٹمنٹ بینک IGI فنانشل سروسز گروپ کا ایک حصہ ہے ، جو 1990 میں قائم ہوا تھا اور اسے سیکیورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن آف پاکستان کے تحت سرمایہ کاری کی مالی اعانت اور لیز پر دینے کے لئے لائسنس یافتہ ہے۔ پی اے سی آر اے نے اسے ’اے‘ کی طویل مدتی کریڈٹ ریٹنگ اور ’اے 1‘ کی قلیل مدتی درجہ بندی سے نوازا ہے جو خطرے کو جذب کرنے کی مضبوط صلاحیت کو یقینی بناتا ہے۔ مزید معلومات کے ل please ، براہ کرم www.igi.com.pk پر لاگ ان کریں یا 0800-2-34-34 پر کال کریں

پاک کویت تکافل کمپنی لمیٹڈ کے بارے میں
پاک کویت تکافل کمپنی لمیٹڈ پاکستان ، کویت ، ملائشیا ، سعودی عرب اور سری لنکا کے مابین کثیر القومی مشترکہ منصوبہ ہے۔ ابتدائی ادائیگی شدہ سرمایہ کے ساتھ Rs. 250 ملین روپے اور ایک مجاز سرمایہ 500 ملین ، اپنے اکیئٹی شراکت داروں کی مالی طاقت اور پشت پناہی کے ساتھ ، پاک کویت تکافل لمیٹڈ اعتماد اور وشوسنیی کے ماحول میں تکافی کارروائیوں کو شروع کرنے کے لئے تیار ہے۔

آئی جی آئی انشورنس کو کے ایس ای ٹاپ کمپنیوں کا ایوارڈ ملا (14 مارچ 2009)

آئی جی آئی انشورنس نے کے ایس ای ٹاپ کمپنیوں کا ایوارڈ (14 مارچ 2009) 14 مارچ 2009 حاصل کیا

آئی جی آئی انشورنس لمیٹڈ ، آئی جی آئی فنانشل سروسز گروپ کے ایک حصے کو سال 2006 کے لئے کراچی اسٹاک ایکسچینج (کے ایس ای) کے مشہور ٹاپ کمپنیوں کا ایوارڈ ملا۔

پچیس کمپنیوں کو دیئے گئے ، ایوارڈز کمپنیوں کی شاندار کارکردگی کو حصص کی بدولت ، ایکوئٹی اور دیگر اشاریہ جات میں منافع کی واپسی کی تقسیم کی بنیاد پر ان کمپنیوں کی عمدہ کارکردگی کو تسلیم کرنے کا ایک ذریعہ ہیں۔

پاکستان کی معروف انشورنس کمپنیوں میں ، IGI انشورنس نے ایک اعلی سولویسی مارجن کو برقرار رکھا ہے جس سے ثابت ہوتا ہے کہ کمپنی کو اس کے خاطر خواہ خطرہ جذب کرنے کی صلاحیت کے ساتھ وابستہ خطرات کو سنبھالنا ہے ، نسبتا high اعلی خطرہ والے علاقوں میں جانے کے لئے اہم کشش فراہم کرتا ہے۔

آئی جی آئی انشورنس ، پی اے سی آر اے کے ذریعہ مستحکم آؤٹ لک کے ساتھ انشورنس مالی استحکام کی درجہ بندی کو بھی برقرار رکھتا ہے جو پالیسی ہولڈرز اور معاہدہ کی ذمہ داریوں کو پورا کرنے کی ایک بہت ہی مضبوط صلاحیت کی نشاندہی کرتا ہے۔

ملک کے مشیر برائے خزانہ مسٹر شوکت ترین سے ایوارڈ وصول کرنے کے بعد ، آئی جی آئی انشورنس کے سی ای او جناب جلیس احمد صدیقی نے بیان کیا ، "یہ ایوارڈ اپنے صارفین اور مؤکلوں کو ذہنی سکون فراہم کرنے کے لئے آئی جی آئی انشورنس ٹیم کی لاتعداد عزم اور کوشش کی نمائندگی کرتا ہے۔ . اس طرح کے انعامات ہمارے تمام اسٹیک ہولڈرز کے ساتھ اپنے تعلقات میں سالمیت اور صداقت کے اعلی ترین معیار کو برقرار رکھنے کے لئے ہمارے عزم کو بھی مستحکم کرتے ہیں۔ “

1953 میں قائم کیا گیا ، آئی جی آئی انشورنس ہر قسم کی پراپرٹی اور جان لیوا بیمہ لکھتا ہے۔ 55 سال سے زیادہ کے تجربے کے ساتھ ، آئی جی آئی ملک بھر میں رسک مینجمنٹ خدمات فراہم کرنے والے صف اول میں سے ایک بن گیا ہے اور دسمبر 1987 سے کراچی اور لاہور اسٹاک ایکسچینج میں اس کی فہرست میں شامل ہے۔

آئی جی آئی انشورنس لمیٹڈ اور پیما کے دستخطی معاہدہ (23 فروری 2009)

23rd February 2009

IGI Insurance Limited, a part of the IGI Financial Services Group signed an agreement with Pakistan Automobile Manufacturers Authorized Dealers Association (PAMADA) with respect to its comprehensive automobile insurance “IGI Auto Cover”.

The agreement will effectively include, “IGI Auto Cover” in PAMADA’s exclusive panel of automobile insurance providers for prospective buyers.

In a statement after the signing ceremony Mr. Saulat Said, CEO of IGI Insurance said, “We are making major headway in the automobile insurance sector. Our aim is to introduce “IGI Auto Cover” to PAMADA association so that it becomes the preferred choice for individuals when they consider automobile insurance.”

Also present at the ceremony, Mr. PM Polad, Chairman of PAMADA stated, “I am honored to have IGI Insurance Limited on our panel of insurance providers. We hope this long term relationship proves beneficial not only for both the parties but more so for the population of automobile buyers throughout the country.”

An association formed in 2005, PAMADA serves the public interest and benefits franchise dealers such as Honda, Toyota, Mitsubishi and Suzuki and independent auto dealers by fostering high standards of business conduct. Its objectives also include presenting information to the public and to governmental agencies that will help auto dealers in our economy.

IGI Insurance has earned the ‘AA’ Insurer Financial Strength (IFS) rating with stable outlook by PACRA that denotes a very strong capacity to meet policy holders and contract obligations.

IGI انویسٹمنٹ بینک اور ALICO نے معاہدے پر دستخط کیے

آئی جی آئی انوسٹمنٹ بینک ، آئی جی آئی فنانشل سروسز گروپ کے ایک حصے نے امریکن لائف انشورنس کمپنی (پاکستان) لمیٹڈ – ایل آئی سی او کے ساتھ اپنے صارفین کے لئے انشورنس اور بچت کی مصنوعات متعارف کروانے کے لئے مفاہمت کی یادداشت پر دستخط کیے۔ دستخطوں کی تقریب آئی جی آئی فنانشل سروسز کے ہیڈ آفس میں دونوں کمپنیوں کی نمائندگی کرنے والے سینئر ایگزیکٹوز کی موجودگی میں ہوئی۔

مفاہمت نامہ پر دستخط کرنے سے ، آئی جی آئی انویسٹمنٹ بینک کے صارفین کو یہ اعزاز حاصل ہوگا کہ وہ ALICO کے ذریعہ پیش کردہ قیمتی انشورنس اور بچت کی مصنوعات حاصل کریں ، جو بین الاقوامی لائف انشورنس میں 100 بلین امریکی ڈالر سے زائد کے اثاثوں کے ساتھ مارکیٹ کے رہنما ہیں اور دنیا بھر کے 55 ممالک میں کام ، بینک کے مشورے کے ذریعے کریں گے۔ اور تقسیم چینل

اس موقع پر ، آئی جی آئی انویسٹمنٹ بینک کے ایم ڈی اور سی ای او مسٹر سمیر احمد نے کہا ، "اے ایل آئی سی او کے ساتھ ہاتھ ملا کر ہمارا مقصد ہے کہ ہم اپنے صارفین کو ایک ہی چھت تلے مالی خدمات کی ایک مکمل رینج فراہم کریں ، اور ہمیں یقین ہے کہ اس اقدام سے آسانی ہوگی۔ ہمارے صارفین کو سہولت اور ویلیو ایڈڈ خدمات کی پیش کش میں۔ ”

ALICO کے چیئرمین اور سی ای او مسٹر عارف سلطان مفتی نے کہا ، ‘ایک ایسے ملک میں جو اب بھی بینسکیورینس کے تصور سے نسبتا new نیا ہے ، ہمارا مقصد اس مارکیٹ میں اس کی صلاحیت کو بڑھانا ہے جہاں مالیاتی منڈیوں کی نمائش اب بھی عروج پر ہے۔ آئی جی آئی انویسٹمنٹ بینک کے ساتھ سمجھوتہ کرتے ہوئے ، ہم انشورنس کے شعبے میں اپنی مہارت مہیا کرتے ہوئے ، ان کے ساتھ طویل المیعاد تعلقات استوار کرنے کی امید کرتے ہیں ، جبکہ مختلف چینلز کے ذریعہ عوام کو پورا کرنا ہے۔

آئی جی آئی انویسٹمنٹ بینک کے بارے میں
IGI انویسٹمنٹ بینک IGI فنانشل سروسز گروپ کا ایک حصہ ہے ، جو 1990 میں قائم ہوا تھا اور اسے سیکیورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن آف پاکستان کے تحت سرمایہ کاری کی مالی اعانت اور لیز پر دینے کے لئے لائسنس یافتہ ہے۔ پی اے سی آر اے نے اسے ’اے‘ کی طویل مدتی کریڈٹ ریٹنگ اور ’اے 1‘ کی قلیل مدتی درجہ بندی سے نوازا ہے جو خطرے کو جذب کرنے کی مضبوط صلاحیت کو یقینی بناتا ہے۔ مزید معلومات کے ل please ، براہ کرم www.igi.com.pk پر لاگ ان کریں یا 0800-2-34-34 پر کال کریں

ALICO کے بارے میں
ایلیکو نے سب سے پہلے 1952 میں پاکستان میں اپنا آغاز کیا اور 1972 تک جاری رہا جب زندگی کی انشورینس کی صنعت کو قومی شکل دی گئی۔ 1972 تک ، ALICO نے 72،000 پالیسیاں جاری کی تھیں اور اس نے ملک کی معیشت میں 36 ملین امریکی ڈالر سے زیادہ کی سرمایہ کاری کی تھی۔ 1994 میں ، ALICO پاکستان میں دوبارہ داخل ہونے والا پہلا غیر ملکی زندگی کا بیمہ کرنے والا تھا۔ اس نے اپنی کاروائی مئی 1995 میں پی کے آر 130 ملین کے ادائیگی والے سرمائے سے شروع کی تھی جو آج پی کے آر 500 ملین پر کھڑی ہے۔ عزم کے ساتھ ساتھ ، ALICO پاکستان لاتا ہے ایک وسیع بین الاقوامی مہارت اور جدید ترین ٹیکنالوجی جو ہمارے آپریشن کے ذریعہ انتہائی ترقی یافتہ مارکیٹوں میں استعمال کیا جارہا ہے۔

IGI انشورنس نے ٹریول شیور ایوارڈز انعام تقسیم تقریب (یکم فروری 2009) کا انعقاد کیا

آئی جی آئی انشورنس کا ٹریول انشورنس – ٹریول شیور – پالیسیاں فروخت کرنے والے ٹریول ایجنٹوں کی کوشش کو یادگار بنانے کے لئے ، پاکستان کے تین بڑے شہروں میں ایک انعام تقسیم کی تقریب کا انعقاد کیا گیا۔

یہ تقریب ملک بھر میں ٹریول ایجنٹوں کے لئے ٹریول شیور انعامات اسکیم کا اختتام تھا جو وسط ستمبر 2008 سے وسط جنوری 2009 تک منعقد ہوئی تھی۔ اس پانچ ماہ تک جاری رہنے والی اس اسکیم کے تحت آئی جی آئی انشورنس کے پارٹنر ٹریول ایجنٹوں اور ایجنسیوں نے فروخت کرکے شاندار انعامات اور انعامات کو محفوظ کیا ہے۔ سفر کی یقینی پالیسیاں۔

بالترتیب 31 مارچ ، یکم اپریل اور 8 اپریل کو لاہور ، اسلام آباد اور کراچی میں کامیابی کے ساتھ منعقدہ ، تقسیم کی تقریبات ایک پُرجوش اور پُرجوش معاملہ تھا جس میں ٹریول ایجنٹوں کو موبائل فون ، ڈی وی ڈی پلیئر ، رس ، blenders اور بہت کچھ. ان تینوں واقعات کی خاص بات خوش کن قرعہ اندازی تھی جس کے ذریعے ٹریول شیئر کی سب سے بڑی پالیسیاں فروخت کرنے والے ٹاپ ٹریول ایجنٹ نے ایک جنریٹر جیتا ، اور سب سے زیادہ مجموعی پریمیم والی ایجنسی نے فلیٹ اسکرین جیتا۔

تقریب کے دوران ، آئی جی آئی انشورنس نے ان کے آنے والے ‘آئی جی آئی انعامات’ کی نقاب کشائی بھی کی ، جو ٹریول ایجنٹوں کے لئے ایک اور پرکشش ترغیبی اسکیم ہوگی جس میں آئی جی آئی ٹریول شیئر کی پالیسیوں کی فروخت میں اضافہ ہوتا ہے۔

آئی جی آئی انشورنس برائے سیلز اینڈ مارکیٹنگ کے جنرل منیجر جناب شہباز حیدر آغا نے انعام تقسیم کرنے کی تقریب میں پیش کیا ، انہوں نے کہا ، "آئی جی آئی انشورنس ٹریول شیئر کی کامیابی کو اس کی فروخت کا بہت بڑا سبب قرار دیا گیا ہے۔ ان میں سے زیادہ تر فروخت مختلف ٹریول ایجنسیوں کے ٹریول ایجنٹوں کے ذریعہ کی جاتی ہے۔ آئی جی آئی انشورنس میں ، ہم اپنے پارٹنر ٹریول ایجنٹوں اور ایجنسیوں کی محنت اور شراکت سے واقف ہیں اور ہماری انعام کی اسکیمیں ان کی کوشش کو پہچاننے اور ان کی مہم چلانے اور حوصلہ افزائی کرنے کا ایک ذریعہ ہیں۔

IGI انشورنس سالانہ سیلز کانفرنس 2009 (25 جنوری 2009)

آئی جی آئی انشورنس نے 23 جنوری سے 25 جنوری 2009 تک میریٹ کراچی میں سالانہ سیلز کانفرنس کا انعقاد کیا۔ ملک بھر سے سیلز ٹیموں نے 2008 کے لئے اپنی برانچ کی کارکردگی کا اشتراک کیا اور آنے والے سال کے اپنے اہداف پر تبادلہ خیال کیا۔ کانفرنس کے اختتام پر ، درج ذیل اقسام کے لئے ایوارڈز پیش کیے گئے۔

2008 کے لئے بہترین پرفارمنگ برانچ: سید مراتب علی روڈ برانچ لاہور
2008 کے لئے سال کا بہترین سیلز پرسن: جناب محمد امجد
بہترین سیل فروش شخص: جناب محمد حیدر ہاشمی
بہترین پیشکش: فیصل آباد برانچ
بہترین پیش کش: جناب محمد اکرام

مسٹر صولت سید کو کمپنی کے چیف ایگزیکٹو آفیسر کی حیثیت سے اپنے عہد میں کام کرنے کے عہد کے لئے خصوصی ایوارڈ بھی پیش کیا گیا۔

تمام فاتحین کو مبارک ہو اور ایک کامیاب 2009 کے لئے تمام نمائندوں کو مبارکباد!

اس اہم موقع پر IGI کے شرکاء اور ملازمین نے مسٹر جلیس احمد صدیقی کا استقبال کیا جو مسٹر صولت صید سے بطور سی ای او IGI انشورنس عہدہ سنبھالیں گے۔

آئی جی آئی فنانشل سروسز نے ساتویں کارا فلم میلے - کراچی انٹرنیشنل فلم فیسٹیول 2009 (فروری 2009) کو فخر سے سپانسر کیا

آرٹس کو فروغ دینے کی اپنی کوشش کے سچ پر ، آئی جی آئی فنانشل سروسز نے ، آرٹس کونسل آڈیٹوریم اور نشاط سنیما میں 4 سے 15 فروری 2009 تک ، ساتویں کارا فلم فیسٹیول – کراچی انٹرنیشنل فلم فیسٹیول 2009 کو فخر کے ساتھ سپانسر کیا۔

کارا فلم سوسائٹی (ایونٹ کے منتظمین) اپنے میلے کے ذریعے پاکستان میں تخلیقی صلاحیتوں ، فنون لطیفہ اور تعلیم کو فروغ دینے کے لئے کوشاں ہیں اور وہ رواں سال مذکورہ بالا اہداف کے حصول میں بھی کامیاب رہے تھے اور ساتھ ہی آئی جی آئی کے اطمینان کے لئے بھی۔

اس سال کے تہوار میں آپ کے بچے کی پسندیدہ مضحکہ خیز متحرک فلم کنگ فو پانڈا ، اینچینٹڈ یا واٹر ہارس سے لے کر مشہور پاکستانی ہارر فلک زیبھاخانہ تک آپ سبھی کو فلمیں دکھا کر اسکرین پر نگاہ ڈالنے کا موقع فراہم کیا گیا۔ اس کے سنسنی خیز مناظر کے دوران آپ کی نشستوں کے کنارے پر۔ اگر آپ بچپن کے موڈ میں نہیں تھے یا آپ کی دل آزاری کے لئے تیار نہیں تھے تو ، آپ مشہور ایوارڈ یافتہ بلاک بسٹر خدا کی لی ، جو حالیہ کلاسک انقلابی روڈ پر نشر کرتے ہیں ، میں سے کسی ایک شو کا دورہ کر سکتے تھے ، جس میں رائڈنگ سولو ٹو ڈومینٹریوں کا انتخاب کیا گیا تھا۔ دنیا کے سرفہرست یا ابھی بیٹھ کر کھوئے ہوئے عاشق یا مسٹر ترپاٹھی کی تصوراتی زندگی جیسی مختصر کہانیوں میں سے ایک سے لطف اندوز ہوئے۔

مزید معلومات اور نظام الاوقات کے لئے آپ مندرجہ ذیل لنک ملاحظہ کرسکتے ہیں:

www.karafilmfest.com/http://www.igi.com.pk/assets/pdf/schedules.pdf

پی اے سی آر اے نے آئی جی آئی انویسٹمنٹ بینک (17 جنوری ، 2009) کو A اور A1 کی درجہ بندی دی ہے۔

کراچی: 17 جنوری ، 2009۔ پاکستان کریڈٹ ریٹنگ ایجنسی پی اے سی آر اے نے طویل مدتی کے لئے اے اور پاکستان میں آئی جی آئی انویسٹمنٹ بینک کے لئے ایک مختصر مدت کی درجہ بندی کے لئے اے ون برقرار رکھا ہے اور آئی جی آئی فنانشل سروسز گروپ کا حصہ ہے۔ درجہ بندی خاصی اہم ہے کیونکہ یہ ایسے وقت میں آیا ہے جب رقم اور سرمایہ مارکیٹوں میں ہنگامہ آرائی اور معاشی سرگرمی میں عام طور پر سست روی کی وجہ سے مجموعی صنعت کا نقطہ نظر منفی ہونے کا امکان ہے۔

پی اے سی آر اے کا بنیادی کام کسی فرد کی اپنی ذمہ داریوں کا احترام کرنے کی صلاحیت اور خواہش کا اندازہ کرنا ہے۔ درجہ بندی خودمختار ، پیشہ ورانہ ہیں اور موجودہ لیکویڈیٹی بحران کے دوران آئی جی آئی انویسٹمنٹ بینک کے ذریعہ نمائش سے نمٹنے والی فیلڈ میں بینک کی مضبوط رشتہ دار پوزیشن کی عکاسی کرتی ہے۔ مزید یہ کہ ، یہ درجہ بندیاں IGI کی مضبوط رسک جذب صلاحیت ، اچھ asی اثاثہ معیار ، صوتی ایکویٹی بیس اور کوالٹی رسک مینجمنٹ کی پہچان ہیں۔

اس کامیابی پر IGI انویسٹمنٹ بینک کے سی ای او مسٹر سمیر احمد نے کہا ، "یہ درجہ بندی آئی جی آئی انویسٹمنٹ بینک کی طرف سے اس کے اسٹیک ہولڈرز کے لئے عزم اور بینک کے ذریعہ اختیار کردہ رسک مینجمنٹ کے بہترین طریق کار کا نتیجہ ہے۔ IGI نے کبھی بھی اثاثوں کے معیار پر سمجھوتہ نہیں کیا ہے اور وہ اپنے حصص یافتگان کے ل value قیمت کو بہتر بنانے کے لئے پرعزم ہے۔ درجہ بندی ہماری کوششوں اور اعتماد کا ایک ذریعہ ہے۔

درجہ بندی کے منصوبوں نے ملک میں مختلف سرمایہ کاری بینکوں کے استحکام کی بنیاد پر کام کرنے کے امکانات کو پیش کیا ہے اور پوری معیشت کو درپیش میکرو معاشی چیلنجوں پر مناسب توجہ دی ہے جس کی وجہ سے اس صنعت کے لئے ایک مشکل آپریٹنگ ماحول پیدا ہوا ہے۔ آئی جی آئی انویسٹمنٹ بینک پاکستان میں سب سے زیادہ پیشہ ور سرمایہ کاری بینکوں میں سے ایک ہے۔

IGI انوسٹمنٹ بینک IGI فنانشل سروسز گروپ کا ایک حصہ ہے جو 1990 میں قائم کیا گیا تھا اور اسے سیکیورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن آف پاکستان کے تحت سرمایہ کاری کی مالی اعانت اور لیز پر دینے کے لئے لائسنس یافتہ ہے۔ مزید معلومات کے لئے براہ کرم www.igiinvestmentbank.com.pk پر لاگ ان کریں یا 0800-2-34-34 پر کال کریں۔

آئی جی آئی انشورنس سپانسرز ‘ونٹیج اینڈ کلاسیکی کار شو 2008 (16 مارچ 2008)

کراچی: آئی جی آئی انشورنس لمیٹڈ نے اتوار 16 مارچ 2008 کو ‘دی فورم‘ میں سالانہ ونٹیج اینڈ کلاسیکی کار شو کی سرپرستی کی۔

’دی فورم‘ اور ونٹیج اینڈ کلاسیکی کار کلب آف پاکستان (وی سی سی سی پی) کے اشتراک سے ، آئی جی آئی انشورنس نے پاکستان میں ان تمام کار شائقین کے لئے ایک میگا ایونٹ کی سرپرستی کی ، جو ونٹیج اور کلاسک آٹوموبائل کی بحالی ، جمع ، ڈرائیونگ اور ان کے مالک ہیں۔ اس پروگرام میں 70 سے زیادہ غیر ملکی اور کلاسک کاروں جیسے تاریخی رولس راائس سلور کلاؤڈ (1955) ، لنکن کانٹینینٹل کیبریلیٹ V12 (1947) ، ایسٹن مارٹن ڈی بی 6 (1968) ، فورڈ مستنگ کنورٹیبل (1965) اور جیگوار ‘ای ٹائپ’ شامل ہیں۔ (1961) سب کی ملکیت اور وی سی سی پی ممبران کی بحالی۔ اس دن کی خاص بات 1924 ء سے رولس راائس سلور گھوسٹ تھا۔

طوفانی شام کے اوقات میں 15000 سے زیادہ افراد کے ساتھ ، کلاسک آٹوموبائل جمع کرنے کو خراج عقیدت پیش کرنے کے لئے صبح سے دیر رات تک لوگوں کے طوفان آتے ہیں۔ یہ شو کاروں کے شائقین کے لئے ونٹیج آٹوموبائل کے لئے اپنے شوق کو اکٹھا کرنا اور اپنے دوستوں اور اہل خانہ کے ساتھ کھانا ، میوزک کلاسیکی اور وقت کا لطف اٹھاتے ہوئے جمع کرنے اور ان کا اشتراک کرنے کا ایک مثالی پلیٹ فارم تھا۔ ان کاروں کو جمع کرنے والوں نے ان کاروں کی بحالی کے لئے بہت زیادہ وقت ، توانائی اور وسائل صرف کیے ہیں اور IGI انشورنس کو فخر ہے کہ ان سب کو انجام دینے میں اپنا کردار ادا کیا۔ ہمارے ملک کی قابلیت اور ذائقہ کو آگے لانے والی سرگرمیوں میں آئی جی آئی انشورنس سب سے آگے رہا ہے۔

IGI انشورنس لمیٹڈ ، جو IGI فنانشل سروسز گروپ کا ایک حصہ ہے ، پاکستان میں انشورنس کمپنیوں کی صف اول کی کمپنیوں میں سے ایک ہے اور وہ 1953 سے ہی رسک مینجمنٹ کی جامع خدمات مہیا کررہی ہے۔ مزید معلومات کے لئے ، براہ کرم www.igiinsures.com.pk یا ڈائل پر لاگ ان کریں۔ 0800-2-34-34 پر ٹول فری۔

IGI ٹریول سیور سمر فیسٹیول (9 نومبر 2007)

A ceremony was held to conclude the IGI Travel Sure Summer Festival at Holiday Inn, Lahore. The Travel Sure Summer Festival lasted 2 months from June 1, 2007 to July 31, 2007. The event was organized by IGI Insurance Limited in collaboration with Global E-Commerce (Pvt) Ltd. (GE-COMM), the assigned distributors for Travel Sure, in order to commend travel agents for outstanding sales performance of Travel Sure Insurance Policies.

آئی جی آئی ٹریول سیور سمر فیسٹیول میں عظیم الشان انعامات کے لئے دو خوش قسمت قرعہ اندازی شامل ہیں۔ ٹریول ایجنٹوں کے لئے سنگل ٹرپ پالیسی کے لئے فلپس ہوم تھیٹر اور فروخت کے بہترین کارکردگی اور فلپس فلیٹ سکرین 21 ”ٹیلی ویژن پر ملٹی ٹرپ پالیسی کے ایجنٹوں کے لئے 2 مہینوں کے دوران بڑی تعداد میں پالیسیاں فروخت کرتے ہیں۔ تحفے کی دیگر ترغیبات میں چرمی ٹریول بیگ ، بے تار فونز ، MP3 پلیئرز ، موبائل فونز ، ڈی وی ڈی پلیئرز اور کار سٹیریو شامل تھے۔

خوش قسمت قرعہ اندازی کے فاتحین ملٹی ٹرپ پالیسی کے لئے ٹریول ٹیکنیک سیالکوٹ اور سنگل ٹرپ پالیسی کے لئے مارکو پولو ٹریولس لاہور تھے۔ فاتحین کا اعلان مسٹر مصطفی چنوئے ، چیئرمین GE-COMM نے کیا۔

اس موقع پر مسٹر چنوئے نے آئی جی آئی انشورنس لمیٹڈ کے ذریعہ منعقدہ سرگرمی کی تعریف کی جس میں امید کی جاتی ہے کہ ٹریول ایجنٹوں کی حوصلہ افزائی کے لئے ایونٹ کی واپسی اور اسی طرح کی دیگر سرگرمیاں دیکھیں گے۔

آئی جی آئی انشورنس لمیٹڈ کے بزنس ڈویلپمنٹ جناب شہباز حیدر آغا نے ٹریول ایجنٹوں کو ان کی کارکردگی پر مبارکباد دی اور انہوں نے مزید کہا کہ وہ یہ دیکھنا چاہتے ہیں کہ ٹریول ایجنٹوں نے اسی جوش و جذبے کے ساتھ اپنے فن کا مظاہرہ کرتے ہوئے گذشتہ 2 سالوں میں جو کارکردگی کا مظاہرہ کیا ہے۔ آئی جی آئی انشورنس لمیٹڈ ، پیکجز گروپ کا ایک حصہ رسک مینجمنٹ خدمات اور 1953 کے بعد سے عام انشورنس مصنوعات کی مکمل لائن مہیا کرتا ہے۔ مزید معلومات کے لئے ، براہ کرم www.igiinsures.com.pk پر لاگ ان کریں یا ٹول فری ڈائل 0800-2-34 پر ڈائل کریں۔ -34

آئی جی آئی انشورنس کا دفاعی ڈرائیونگ (یکم ستمبر 2007) کے سلسلے میں سیمینار کا انعقاد

پاکستان کی معروف انشورنس کمپنیوں میں سے ایک ، آئی جی آئی انشورنس (سابقہ ​​انٹرنیشنل جنرل انشورنس کمپنی آف پاکستان لمیٹڈ) ، نے لاہور میں پیکجز لمیٹڈ آفس میں دفاعی ڈرائیونگ کے موضوع پر ایک سیمینار کا انعقاد کیا۔ دفاعی ڈرائیونگ کے فوائد پر توجہ مبذول کروانے کے لئے اس سیمینار کا انعقاد کیا گیا۔ محفوظ طریقے سے ڈرائیونگ اور خطرات کو پہچاننے کی مہارتوں کے ل needed صحیح قسم کے طرز عمل اور طرز عمل کی ضرورت ہے۔ اس گفتگو پر تجاویز کے ساتھ ذمہ داری سے ڈرائیونگ کی اہمیت پر بھی توجہ مرکوز کی گئی تھی جو ہنگامی حالات میں جان بچانے میں مدد فراہم کرسکتے ہیں۔ ایک تشخیصی مشق جس میں عام ٹریفک قوانین کے بارے میں جاننے کے لئے ڈیزائن کیا گیا تھا اور جو لوگ موجود تھے ان کو خطرات سے پہچاننے کی مہارت کو بھی شامل کیا گیا تھا۔

یہ سیمینار پاکستان میں صحت مند اور زیادہ محفوظ ڈرائیونگ ماحول بنانے کے لئے آئی جی آئی انشورنس کی مہم کا حصہ تھا۔ IGI انشورنس ان کے آٹو انشورنس منصوبے کے ساتھ مفت پرسنل ایکسیڈنٹ کور اور ایمرجنسی روڈسائڈ امداد بھی پیش کرتا ہے۔ آٹو کور ایک ایسا جامع احاطہ ہے جس میں چوری ، چھیننے ، مسلح انعقاد ، حادثاتی نقصان ، تیسری پارٹی کی ذمہ داری اور دہشت گردی 24/7 کسٹمر سپورٹ سروسز کے ساتھ اور معیاری کار ٹریکنگ ڈیوائس کی تنصیب میں چھوٹ شامل ہے۔

آئی جی آئی انشورنس لمیٹڈ ، پیکجز گروپ کا ایک حصہ رسک مینجمنٹ خدمات اور 1953 کے بعد سے عام انشورنس مصنوعات کی مکمل لائن مہیا کرتا ہے۔ مزید معلومات کے لئے ، براہ کرم www.igiinsures.com.pk پر لاگ ان کریں یا ٹیل فری ڈائل 0800-23434 پر ڈائل کریں۔

IGI Financial Services at the Dawn life style (25th June 2007)

آئی جی آئی فنانشل سروسز نے 22 ، 23 اور 24 جون 2007 کو کراچی ایکسپو سنٹر میں منعقدہ ڈان لائف اسٹائل نمائش 2007 میں حصہ لیا۔ شریک تنظیمیں IGI انویسٹمنٹ بینک لمیٹڈ ، IGI انشورنس لمیٹڈ ، اور IGI سیکیورٹیز اپنے اپنے برانڈ (فنڈ سلیکٹ ، ٹریول ، فائر ، میرین ، آٹو انشورنس اور I- تجارت) کے ساتھ تھیں۔

یہ "طرز زندگی کے بارے میں” نمائش کا ساتواں کامیاب سال تھا جس میں مختلف میدانوں سے تعلق رکھنے والی کمپنیاں اپنی خدمات کی نمائش اور تشہیر کے لئے جمع ہوئیں۔ ماحول لوگوں ، موسیقی ، کھیلوں سے بھرا ہوا ایک گالا تھا۔ ہر سال کی طرح ٹرن آؤٹ کافی تھا اور آئی جی آئی فنانشل سروسز اسٹال پر ہماری ٹیم کی لگن نے ہمارے لئے اس ایونٹ کو کامیاب بنایا۔

آئی جی آئی فنانشل سروسز پیکیجز گروپ سے تعلق رکھنے والی متنوع کمپنیوں کا ایک متحرک کنبہ ہے جو ملک بھر میں متعدد صارفین کو اسٹاکس اور سیکیورٹیز میں سرمایہ کاری بینکاری ، انشورنس ، اثاثہ جات کے انتظام اور مکمل سروس بروکرج فراہم کرتا ہے۔ ہمارے نمائندہ سے بات کرنے کے لئے آپ ہمیں 0800-23434 پر ٹول فری کال کرسکتے ہیں۔

آئی جی آئی انشورنس معروف آرٹسٹ بشیر مرزا کو خراج عقیدت پیش کرنے کے لئے ایونٹ کے زیر اہتمام (20 جنوری 2007)

آئی جی آئی انشورنس لمیٹڈ نے معروف پاکستانی فنکار بشیر مرزا کے اعزاز کے لئے ، 19 جنوری 2007 کو فاؤنڈیشن برائے میوزیم آف ماڈرن آرٹ (ایف او ایم ایم اے) کے زیر اہتمام ایک پروگرام کی سرپرستی کی۔

یادگاری تقریب زمزما پارک میں واقع ایف او ایم ایم اے ڈی ایچ اے آرٹ سینٹر میں منعقد ہوئی۔ فنون برادری کی ممتاز شخصیات اور دیگر آرٹ کے شائقین کو اس پروگرام میں مدعو کیا گیا تھا جس میں فنکار کے ذریعہ فنون لطیفہ کی نمائش کی گئی تھی۔ نمائش کے لئے ان فنون لطیفہ کو انفرادی مالکان نے عطیہ کیا تھا جو اس پروگرام کی حمایت کرنا چاہتے تھے۔

تقریب کے باقاعدہ آغاز سے قبل مہمانوں نے آرٹ کے نمایش کردہ ٹکڑوں کو تفصیل سے دیکھا۔ اس تقریب کا آغاز مدعو افراد کو ایف او ایم ایم اے کے تعارف کے ساتھ کیا گیا اور اس کے بعد بشیر مرزا کی زندگی اور کام کے بارے میں مہمان مقررین کے تبصروں کے ساتھ آگے بڑھا۔ ایک چھوٹی سی ویڈیو پریزنٹیشن جس میں خود اپنے دوستوں کے ساتھ آرٹسٹ کی تصاویر پر مشتمل تھا سامعین کو دکھایا گیا تھا جس میں اس کے سب سے بڑے فن پارے بھی دکھائے گئے تھے۔

اس تقریب کا اختتام مہمانوں کے لئے ناشتے اور چائے کے ساتھ ہوا اور اسے پاکستان کی آرٹ برادری کی حمایت کرنے اور ایک ممتاز آرٹسٹ کو یاد رکھنے میں کامیابی کے طور پر دیکھا گیا۔ بین الاقوامی جنرل انشورنس کی ایونٹ کی کفالت اس کمپنی کی فنون لطیفہ برادری سے وابستگی اور پورے معاشرے کے ساتھ مضبوط تعلقات استوار کرنے کے جذبے کو ظاہر کرتی ہے۔

آئی جی آئی انشورنس لمیٹڈ ``آرٹ فار چیریٹی`` ایونٹ (15 جنوری 2006) کی کفالت کرتا ہے

آئی جی آئی انشورنس لمیٹڈ نے ڈی اے ڈبلیو این گروپ کے تعاون سے 8 جنوری کے زلزلے سے متاثرہ افراد کے لئے جاری امدادی سرگرمیوں کے لئے فنڈ جمع کرنے کے لئے پیر ، 15 جنوری 2006 سے شروع ہونے والی چھ روزہ چیریٹی آرٹ نمائش کی میزبانی کی۔

"آرٹ فار چیریٹی” نمائش میں ایچ ایچ ایچ شیخہ لطیفہ بنت محمد بن راشد المکتوم ایچ ایچ ایچ شیخ محمد بن راشد المختوم کی بیٹی – متحدہ عرب امارات کے نائب صدر ، وزیر اعظم اور دبئی کے حکمران r جرمنی سے محترمہ اسچی اسکیمٹ لدینی اور جرمنی سے محترمہ کیرن لاکار۔

ان کے فنی کاموں سے حاصل ہونے والی رقم زلزلہ متاثرین کی بحالی کے لئے عطیہ کی جائے گی۔ اس تقریب میں بڑے پیمانے پر سرکاری عہدیداروں ، کارپوریشنوں کے نمائندوں اور آرٹ کے چاہنے والوں نے شرکت کی۔

آئی جی آئی انشورنس نوجوان فنکاروں کو تعاون فراہم کرنے اور "آرٹ فار چیریٹی” جیسے پروگراموں کی سرپرستی کرکے کمیونٹی میں آرٹ اور کلچر کو فعال طور پر فروغ دے رہا ہے۔ کمپنی ملک میں آرٹ اور ثقافت کی بحالی اور ورثہ میں حصہ ڈالنے کے لئے سرشار ہے۔ اس وابستگی کو پیش نظر رکھتے ہوئے آئی جی آئی اسپانسر آرٹس کی سرگرمیوں کو پیش کرتا ہے جو نوجوانوں اور تازہ فنکاروں کو پنپنے کے مواقع فراہم کرتے ہیں تاکہ ان کی فنی کوششوں کو شائقین کی ایک بڑی رینج نے دیکھا اور سراہا۔

IGI انشورنس لمیٹڈ ، جس کا صدر دفتر کراچی میں ہے ، ملک کی سب سے بڑی انشورنس کمپنیوں میں سے ایک ہے ، جس کی برانچیں لاہور ، اسلام آباد ، فیصل آباد ، ملتان اور سیالکوٹ میں ہیں۔ 1953 کے بعد سے کاروبار میں ، کمپنی ہر قسم کی پراپرٹی اور جانی نقصان کی انشورینس لکھتی ہے: سفر ، آگ ، سمندری ، موٹر اور متفرق۔ کمپنی کے بارے میں مزید معلومات www.www.igiins বীমা.com.pk پر مل سکتی ہے

ڈیلی ڈان (11 اپریل 2014)
IGI کے ذریعہ اسٹاک ایکسچینج کو انکشاف (10 اپریل 2014)
اسٹاک ایکسچینج کو ALICO کے ذریعہ انکشاف (10 اپریل 2014)
آئی جی آئی لائف پریس ریلیز (10 اپریل 2014)
IAP سرٹیفکیٹ (یکم اپریل 2014)